Garancija
Mi vjerujemo u proizvode koje prodajemo i uvjereni smo u kvalitetu. Stoga dajemo za madrace do 15 godina garancije. U isto vrijeme, nudimo mogućnost da isprobate odabrane madrace besplatno. Ako iz nekog razloga niste zadovoljni s odabranim madracem, možete ga vratiti u roku od 30 dana od datuma kupnje, a mi ćemo Vam vratiti punu kupovnu cijenu.
Garantni periodi za Dormeo proizvode:
- Za DORMEO madrace proizvođač daje garanciju na jezgru madraca. Dužina trajanja garancije zavisi od proizvoda. (više u opisima proizvoda)
- Proizvođač garantuje da će proizvod savršeno poslužiti svojoj svrsi ukoliko se kupac pridržava uputa koje su mu date.
- Proizvođač garantuje da će u datom garantnom periodu na svoj trošak ukloniti sve moguće slabosti, odnosno greške u proizvodu. Ako proizvođač ne može popraviti nedostatke kod kupca, oni će biti uklonjeni od strane proizvođača.
U tom slučaju, troškove transporta snosi prodavač, ali kupac je dužan proizvodan pravilno zapakirati i pripremiti za zaštitu od moguće štete nastale prilikom transporta.
- Krajnji rok otklanjanja mogućih grešaka nastalih tokom garantnog perioda je 45 dana od datuma zaprimanja reklamacije.
- Reklamacija mora biti adresirana na: Dormeo Home d.o.o., Rajlovačka cesta BB, 71000 Sarajevo.
- Garancija važi od datuma kupovine.
Garancija ne pokriva:
- Ukoliko ustanovimo da je kupac nesavjesno nanio štetu proizvodu.
- Ukoliko kupac koji vrši povrat proizvoda ne priloži kopije računa i garantni list sa datumom kupovine i pečatom prodavca.